Job 7 van 7


Report this listing

Solliciteren



ICT-deskundige


Functie

Gemeente Anzegem is op zoek naar een ICT-deskundige binnen de cluster Interne Ondersteuning. Er wordt een voltijds contract aangeboden voor bepaalde duur (voor de duur van 10 maanden) . De ingangsdatum van het contract is bij voorkeur in mei 2024.

Als ICT-deskundige werk je in team en sta je in voor het beheer, onderhoud en de uitbouw van de volledige ICT-infrastructuur en voor de technische ondersteuning van de ICT-gebruiker. De functie betreft een ondersteunende back-office functie. Je streeft ernaar om de werking van de diensten te optimaliseren en in grote mate de efficiëntie te bevorderen. Je ontwikkelt initiatieven onder de verantwoordelijke ICT en levert op die wijze een positieve bijdrage tot de voorbereiding, bijsturing en uitvoering van het beleid op vlak van archivering en ICT.

De functie is gewaardeerd op weddenschaal B1-B3. Er wordt een werfreserve aangelegd voor de duur van 6 maanden.

Jouw profiel

houder zijn van een diploma of getuigschrift dat in aanmerking wordt genomen voor de aanwerving in een betrekking van niveau B (bachelor of graduaat).

  • Defecte componenten of stukken vervangen of herstellen
  • De tussenkomsten bepalen op basis van informatie van de helpdesk, de hotline en informatiedossiers
  • Opleidingen geven in het gebruik van informatica- of bureaumaticasystemen of -uitrusting
  • De gebruiker begeleiden bij het oplossen van problemen of van op afstand de controle nemen over het systeem
  • Een interventie uitvoeren: Ter plaatse of bij klanten
  • Een interventie uitvoeren: Vanop afstand
  • Werken met een besturingssysteem: Windows
  • De opvolggegevens van interventies registreren en de informatie doorgeven aan de betrokken dienst
  • Het materiaal en de uitrusting schoonmaken en instellen
  • De werkpost configureren aan de behoeften van de gebruiker en functietests uitvoeren
  • Informatica- of bureautica-uitrusting installeren of configureren: Standaardconfiguratie op een werkpost
  • Een hardware- of softwareprobleem vanop afstand diagnosticeren
  • De middelen bepalen die nodig zijn om het probleem op te lossen en de oproep indien nodig bijsturen (onderhoud ter plaatse, gespecialiseerde technicus, ...)
  • Een netwerk van informatica- of bureauticamateriaal bekabelen

Aanbod

  • haard- of standplaatstoelage / vakantiegeld / eindejaarspremie
  • terugbetaling woon-werkverkeer met het openbaar vervoer
  • fietsvergoeding woon-werkverplaatsingen van 0,35 euro/km
  • aanvullend pensioenplan (tweede pensioenpijler)
  • een gratis hospitalisatieverzekering met gunsttarief voor partner en kinderen
  • een gunstige vakantieregeling
  • maaltijdcheques van 8 euro per gewerkte dag (na 3 maanden in dienst)
  • ecocheques
  • gratis aansluiting bij met een tal van financiële tussenkomsten
  • de kortingskaart PlusPas (kortingen op reizen, bioscoop, pretparken, …)
  • mogelijkheid tot aankoop van een extra-voordelig zwemabonnement
  • mogelijkheid tot fietsleasing

Solliciteren

Pauline Everaert
056694453
personeelsdienst@anzegem.be

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht